Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać bezpośrednio w naszym sklepie a także telefonicznie pod numerem: 535 202 949. Żeby złożyć zamówienie bezpośrednio na stronie naszego sklepu należy:

  • dodać interesujący nas produkt do koszyka, klikając na stronie produktu „Dodaj do koszyka”;
  • po wybraniu wszystkich produktów, które chcesz zakupić kliknij w ikonę koszyka;
  • uzupełnij dane do wysyłki i wybierz sposób dostawy;
  • potwierdź zamówienie klikając w przycisk „Złóż zamówienie”

Czy muszę posiadać konto w sklepie aby dokonać zakupów?

Nie. Aby dokonać zakupów w naszym sklepie nie musisz posiadać konta. Warto je jednak założyć. Zarejestrowani użytkownicy mogą łatwo podglądać status swoich zamówień i historię poprzednich zakupów. Przy kolejnych zakupach nie muszą ponownie wprowadzać swoich danych.

Jak się zarejestrować?

Rejestracji w naszym sklepie dokonasz w 5 prostych krokach:

  1. Przed rejestracją zapoznaj się z regulaminem naszego sklepu.
  2. Kliknij na link ”Zarejestruj się” (link w prawym górnym rogu).
  3. Na stronie rejestracji nowego użytkownika wpisz swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia. Pola obowiązkowe oznaczone są gwiazdką.
  4. Naciśnij przycisk „Zarejestruj się”.
  5. Niewystarczające wypełnienie formularza rejestracyjnego spowoduje pojawienie się stosownych komunikatów nad polami wymagającymi uzupełnienia lub korekty.

W każdej chwili możesz też usunąć swoje konto w naszym sklepie.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon. Wystarczy zadzwonić do Działu Obsługi Klienta pod numer 535 202 949 (koszt połączenia zgodnie ze stawką operatora). Zamówienia składane telefonicznie mogą być zrealizowane tylko przy wyborze opcji dostawy z płatnością przy odbiorze. Najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy. Jeśli jednak podczas robienia zakupów przez sklep internetowy napotkasz trudności, zadzwoń do nas, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

Czy mogę zmienić zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to możesz dokonać zmiany. W tym celu prosimy o kontakt.

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować, jeśli nie zostało jeszcze wysłane (o wysyłce informujemy drogą mailową). W tym celu napisz do nas lub zadzwoń.

Kiedy zostanie dokonany zwrot pieniędzy w przypadku anulacji zamówienia?

W przypadku anulacji zamówienia lub pojedynczych produktów z zamówienia, pieniądze są zwracane w ciągu 3 dni roboczych na konto, z którego dokonano płatności.

Jakie są korzyści z posiadania konta?

Po założeniu konta masz możliwość:

  • swobodnego edytowania danych adresowych,
  • możliwość zmiany adresu email,
  • śledzenia historii zamówień,
  • możliwość zmiany hasła.W każdej chwili możesz też usunąć swoje konto w naszym sklepie.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Zarejestrowani użytkownicy mogą sprawdzić status swojego zamówienia w panelu użytkownika. W tym celu wystarczy kliknąć w zakładkę „Moje zamówienia”, gdzie znajdują się wszystkie zamówienia oraz ich statusy. Ponadto przed wysłaniem paczki, wyślemy na podany podczas składania zamówienia adres e-mail wiadomość z numerem listu przewozowego, co umożliwi bieżące śledzenie przesyłki.

Dlaczego po złożeniu zamówienia na moją pocztę nie przyszedł e-mail potwierdzający zakup?

Mail potwierdzający złożenie zamówienia jest wysyłany automatycznie przez system. Jeśli go nie otrzymałeś koniecznie sprawdź folder Spam. Jeśli znajdziesz nasz e-mail w SPAM-ie , dodaj nasz adres do Białej Listy (lista adresów godnych zaufania). Pozwoli to w przyszłości uniknąć analogicznej sytuacji. W przypadku błędnie wpisanego adresu e-mail prosimy o kontakt z  biurem obsługi klienta. W temacie maila prosimy wpisać – dane do poprawienia, w treści maila prosimy podać dane osoby składającej zamówienie i poprawny adres e-mail.

Czy po opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?

Takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Występują jedynie w przypadku ostatnich sztuk produktów, gdy kilka osób w tym samym momencie zechce zamówić ten sam produkt. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji nasze biuro obsługi klienta niezwłocznie poinformuje o braku danego produktu.

Czy po opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?

Takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Występują jedynie w przypadku ostatnich sztuk produktów, gdy kilka osób w tym samym momencie zechce zamówić ten sam produkt. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji nasze biuro obsługi klienta niezwłocznie poinformuje o braku danego produktu.

Czy można dokupić jeszcze jeden artykuł i dołączyć go do zamówienia, które już zostało złożone?

Zmiany w obrębie złożonego zamówienia są niemożliwe, a w tym zmiana metody płatności, zmiana sposobu dostawy a także ilości zamówionych produktów.

Czy artykuły z jednego zamówienia mogą zostać wysłane oddzielnie?

Niestety ze względów logistycznych nie ma możliwości wysłania artykułów z jednego zamówienia oddzielnie. Jeśli po zatwierdzeniu zamówienia zmienisz zdanie i będziesz chciał/-a otrzymać artykuły oddzielnie, możesz anulować zamówienie w twoim koncie klienta a następnie złożyć zamówienie ponownie. Pamiętaj jednak, że opcja ta dostępna jest tylko przez krótki czas po złożeniu zamówienia.

Czy płatność i inne przeprowadzone przeze mnie transakcje są bezpieczne?

Przywiązujemy wielką wagę do bezpieczeństwa przeprowadzanych operacji i transakcji. Wprowadzane podczas rejestracji dane wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień. Wszystkie dane osobowe są traktowane jako poufne, zgodnie z przepisami prawa o „Ochronie danych osobowych”. Transakcje płatnicze w naszym sklepie są obsługiwane za pośrednictwem Hot Pay. Firma kładzie bardzo duży nacisk na bezpieczeństwo świadczonych usług, częstą modernizację oraz szybkie reagowanie na zagrożenia. Stała aktualizacja oprogramowania i zaawansowane rozwiązania technologiczne gwarantują szybką obsługę płatności z zapewnieniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa.

Na jakie konto mam przelać pieniądze i co wpisać w tytule przelewu?

Po złożeniu zamówienia, przelew bankowy należy wykonać na nasze konto numer 71 1020 2906 00000 1802 0503 0491( Bank PKO BP). Należy pamiętać, aby w tytule przelewu wpisać numer swojego zamówienia.

Co zrobić jeśli otrzymałem/am powiadomienie o braku płatności, a zapłaciłem/am za zamówienie?

Jeżeli po opłaceniu zamówienia, otrzymali Państwo wiadomość o braku jej zarejestrowania po naszej stronie, prosimy o sprawdzenie czy wszystkie informacje podane podczas składania zamówienia zostały wpisane prawidłowo. Prosimy również upewnić się, że transakcja przebiegła prawidłowo i została zakończona. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, abyśmy mogli sprawdzić przyczynę problemu.